Wednesday, December 15, 2010

Sharing


Bismillah wal hamdulillah..tiba2 rasa macam rindu pula pada program tahun lepas..nak tengok kembali..supaya gambar2 ni menjadi penyuntik semngat untuk bekerja dengan lebih gigih melahirkan generasi harapan @ qaedah sulbah..^_^

Ini adalah beberapa gambar semasa program Kem Remaja Muslim tahun 2009...kali ni..seronok..dapat buat dan naik rakit..em..tapi pic rakit tak de pun..mane ntah hilang..



Biaselah..ini adalah permainan Lautan Asid..para peserta kene menyeberangi lautan asid menggunakan kertas2 mahjong yang diberi..



Permainan ni kene ade semngat berpasukan, kerjasama antara ahli pasukan..dan yang penting objektif permainan ni supaya timbul syu'ur ukhwah..dan memecahkan rasa2 malu di kalangan peserta..analogi bila dah bersentuh antara satu sama lain..caj2 dalam badan akan bertindak untuk menserasikan antara satu sama lain..amazing! ukhwah kerana Allah..^_^




Ini pula permainan ape ye??em..mungkin permainan Pintu gerbang Mashitah..ape2 name je pun boleh..hehe..menguji kecekapan minda para peserta..bagi soalan matematik susah2 sikit..biar mencabar..baru asah otak dan menajamkan minda..:)


Ini pula game ape ye..tak ingat..mungkin Bahtera Kasih..mereka kena ikat dengan benang..nampak tak..tak nampak kot..sebab benang tu halus..pastu kene bawa pula air sebaldi..kene berjalan cari kakak fasi..haha..kasih dan kesabaran diuji..


Align Center
Ini pun salah satu game yang interesting juga..Belon Ajaib kot nama nya..



Tunduk je adik ni..nyanyi lagu KRIM kot..x hafal la tu..xpe2..

Alhamdulillah..ini adalah Program Kem Remaja tahun lepas..diadakan di UNITI..dekat sangat ngn pantai..itu yang boleh main rakit..

....................................

program Kem Remaja tahun 2010 pula..saya dapat main kayak..:)



tiDakKan mIsKIn jikA meMbeLA ISLAM......TIdak hiNA meRIBA kebeNaraN yang MULia...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...