Saturday, June 6, 2009

Sijil Diploma kene lelong?

Ya Allah! Terkejut bila dapat panggilan dari Pak cik Azhar (pak cik guard dekat hotel nilam..glamour kan nama pak cik ye..)..

Beliau mengesahkan betul ke panggilan yang dibuat ni..alhamdulillah..betul. Rupanya ada berita yang mengejutkan! Beliau beritahu saya yang sijil diploma saya ada kat tong sampah. Tong sampah? Tong sampah?? Huahua..biar betul..terkejut bercampur tak percaya..

Kebetulan, memang saya nak balik nilam pun..dan bila sampai..terus sapa Pak cik Azhar..dan bertanya tentang sijil tersebut..Ye! Memang betul..sijil saya..

Ya Allah..syukur ya Allah..mujurlah pak cik Azhar yang jumpa..kalau lori sampah? dah lama dah dibahamnya...(mak aku tahu ni..sumpah seranah la aku dapat)..(*_*)

Ini kalau mintak keje dah dapat dah tau..membebel pak cik azhar pada saya..lepas ni berhati-hati sikit..jangan tinggal sembarangan dokumen yang penting..

Baru teringat..macam mane telah dibuang orang..rupanya..sijil ni simpan dalam kotak. Kotak tu letak kat surau...ha..akhirnya mak cik cleaner..bersihkanlah surau tu termasuk kotak tu sekali..

Alhamdulillah..

p/s~sayangi harta anda...(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...